בן לוז וחברת אמריקן קרדיט בקמפיין חדש

נשמח לשיתוף הפוסט

בן לוז וחברת אמריקן קרדיט בקמפיין חדש

בן לוז, מנכ"ל חברת אמריקן קרדיט, מדווח כי החברה עולה בקמפיין פרסום חדש לרגל השקת מסלול הלוואות עד 80,000 שקל לשכירים ועצמאים. הקמפיין החדש, יעלה באמצעות אופיר בן יהונתן, בערוצי הטלוויזיה, ברדיו ובאינטרנט.

אמריקן קרדיט הינה חברה להלוואות חוץ בנקאיות בבעלותו ובניהולו של בן לוז. החברה נוסדה כדי לענות על צרכי האשראי השונים של משקי בית, עצמאים ושכירים ומציעה הלוואות בהתאמה לחוק החדש של אשראי חוץ בנקאי.

 

בן לוז, מנכ"ל אמריקן קרדיט:  "חברת אמריקן קרדיט מתמחה בהלוואות חוץ בנקאיות לשכירים ועצמאים ופועלת לפי כל הסטנדרטים המקובלים בשוק האשראי בישראל ותחת בקרה ופיקוח.

החברה מעניקה הלוואות בפריסה של עד 60 תשלומים. ההלוואות ניתנות ללקוחות כל הבנקים, ללא ערבים, ללקוחות מעל גיל 25.  החברה לא מעניקה הלוואות לבעלי חשבונות מוגבלים או לקוחות עם צ'קים חוזרים.

צרו קשר

מאמרים נוספים

צרו קשר

הפופולרים ביותר

תגיות
הסרת אזכורים שליליים הסרת מידע אישי רגיש הסרת תוכן פוגעני בגוגל הסרת תוצאות שליליות הסרת תוצאות שליליות בגוגל הסרת תמונות חושפניות השבחת מוניטין לעסקים ופרטיים השתלטות על עמוד ראשון בגוגל טיפול במוניטין שנפגע יחסי ציבור כיצד להסיר תוצאות שליליות מגוגל להדחיק איזכורים שליליים להוריד לשון הרע להסיר תגובות להסיר תחקירים מגוגל לטפל בכל בעיות הקשורות למיתוג למחוק אינפורמציה שלילית למחוק כתבות שליליות מאבק בקמפיין מוניטין שלילי מחיקה news1 מחיקה מגוגל מחיקה ממאקו מחיקה מנענע10 מחיקה מרשתות חברתיות מחיקה של כל סוג מידע מהאינטרנט מחיקה של כתבה mako מחיקה של קללות וביטויים גזעניים מחיקת חדשות שליליות מחיקת חדשות שליליות מאתרים מחיקת חדשות שליליות מהאינטרנט מחיקת חדשות שליליות ממנוע חיפוש מחיקת טוקבקים רעים מחיקת כתבה globes מחיקת כתבה maariv מחיקת כתבה nrg מחיקת כתבה posta מחיקת כתבה themarker מחיקת כתבה ynet ניהול מוניטין ניהול מוניטין בגוגל ניהול מוניטין לבעלי עבר פלילי ניהול מוניטין לבעלי תיקים פליליים ניהול קמפיין מוניטין חיובי נמחק מידע שלילי ננקה גוגל מתביעות

האם אתה רוצה לשפר את העסק שלך?

צור איתנו קשר ואנחנו נדאג לשאר

צרו קשר

קבלו הצעה

זקוקים למשרד יחסי ציבור? צריכים חברות פרסום? מחפשים סוכנות לפרסום בדיגיטל? מעוניינים לבנות אתר חדש/לעשות קידום בגוגל או שאתה ממש עסק שלכם – קבלו את כל השירותים הללו בקליק אחד!

משרד רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור מפעיל שירותים 360 מעלות כדי לענות על כך צורך וכל דרישה שלכם.

אנו מתחייבים לשירות מעולה, תוצאות, ומקצוענות. מוזמנים לנסות אותנו ולגלות חברה הגונה וישרה שהמטרה שלה היא בראש ובראשונה לתת שירות ולעזור לכם ורק אח”כ להתפרנס ולקבל שכר הוגן.

אנו עובדים עם הטובים ביותר ומכירים את כל התעשייה ולכן

אצלנו תקבלו את יחסי הציבור הטובים ביותר בהתאמה לדרישות שלכם וליכולות שלכם. אין דבר שאנו לא יכולים לתת לכם ואין אצלנו התפשרות על תוצאות.

אנו נחבר אתכם, על בסיס הניסיון שלנו, ההיכרות והיכולות עם משרדי הפרסום הטובים ביותר, חברות הקידום הטובות ביותר והספקים הנבחרים הקיימים שוק.

השאירו פרטים באתר ונדאג לחזור אליכם בזמן הקצר ביותר עם הצעה מפתיעה!

אנו מתמחים ביחסי ציבור, שירותי פרסום, שיווק, קידום אתרים, בניית אתרים ובמתן שירות בהתאמה אישית.

אצלנו תקבלו שירות ומקצוענות ברמות הגבוהות ביותר!!!

דילוג לתוכן