פריניב – סדרת המיצים הירוקים של פרי ניב

הירוקים של פריניב

נשמח לשיתוף הפוסט

פריניב את סדרת המיצים הירוקים

הירוקים של פריניב – טעימים וטבעיים – המיצים הנכונים ביותר עבורכם!

המיצים הירוקים אשר הפכו לטרנד ארצי, נמכרו עד היום בדוכנים לסחיטת מיצים ובחנויות ייעודיות למוצרי בריאות במרכז הארץ בלבד.  יצרנית המיצים "פריניב" משנה את כללי המשחק ומשיקה ברשתות השיווק ברחבי הארץ סדרה של מיצים ירוקים בבקבוק אישי, כך שמעכשיו כולם יוכלו לרכוש אותם מתחת לבית. 

 עד היום כשרציתם לקנות מיץ ירוק, נאלצתם ללכת לדוכן הקרוב שסוחט עבורכם במקום או לחנויות קטנות במרכז הארץ בעיקר. מהיום כללי המשחק משתנים: לראשונה בישראל, יצרנית המיצים פריניב, החברה המשפחתית והשלישית בגודלה בענף המיצים, לקחה את הטרנד צעד אחד קדימה והפכה את ייצור ה- "בוטיק" לייצור המוני שנגיש לכל אחד ובפרט לחובבי השייקים הירוקים. לשם כך השיקה פריניב סדרת מיצים ירוקים וטעימים ללא תוספת סוכר וללא חומרים משמרים שנסחטים מ – 100% פירות וירקות בתוספת ספירולינה. סדרת המיצים כוללת: מיץ ירוק סחוט קלאסי, מיץ נבטים ומיץ עשב חיטה במחיר של כ- 17 ₪ ליחידה.

מיץ ירוק קלאסי מכיל מיץ תפוחים טהור, כרוב קייל, עלי תרד, עלי בייבי, בזיליקום, לימון וספירולינה. מיץ הנבטים מכיל מיץ תפוחים טהור, עלי תרד, נבטי ברוקולי, נבטי חמניה, נבטי אלפלפא, לימון, נענע וספירולינה. מיץ עשב החיטה מכיל מיץ תפוח טהור, עשב חיטה, לימון וספירולינה.

אצת-העל ספירולינה שנמצאת בכל אחד מהמיצים, צוברת תאוצה ופופולריות בשנים האחרונות בשל ערכיה התזונתיים, התגברות התזונה הצמחונית והטבעונית, העיסוק הרב בספורט והעובדה שאנשים מאסו בלקיחת תוספי תזונה רבים ושונים בכל יום.

סדרת המיצים הירוקים של פריניב זמינה ברשתות השיווק הגדולות ברחבי הארץ החל מהסניפים של שופרסל, מגה, am:pm, טיב טעם, יוחננוף וכלה בחנויות הטבע הפרטיות והרשתות: עדן טבע מרקט, ניצת הדובדבן, טבע ספורט קסטל, רשת אניס ועוד.

במסגרת תהליך הפיתוח של המיצים אשר נמשך למעלה משנתיים, נערכו נסיונות ייצור רבים של מיצים ירוקים עד ליצירת מיצים שגם עונים לטעמים של הקהל הישראלי וגם מכילים את חומרי הגלם האיכותיים ביותר. תוצאות מבחני טעימה פנימיים שנערכו בתהליך הפיתוח ובוצעו מול חובבי הז'אנר בפרט וצרכני מיצים טבעיים בכלל, הפתיעו אפילו את הטכנולוגים שעמדו מאחורי התהליך.

התוצר הסופי הינו שלושה מיצים ירוקים בעלי טעם ייחודי, אשר מכילים פירות וירקות עליים בנוסף למזונות סופרפוד מובילים כגון כרוב קייל וספירולינה שמעניקים אנרגיה טבעית וחיונית לגוף.

ענת מטיאש, דיאטנית קלינית: "כתזונאית, אני פוגשת לאחרונה יותר ויותר אתלטים ששואלים אותי על הספירולינה אשר מעולה לעוסקים בפעילות גופנית. היא מכילה את כל שמונה חומצות האמינו החיוניות ובסה"כ 18 חומצות אמינו. היא עשירה במגוון ויטמינים ומינרלים והיא מקור טבעי שופע של כלורופיל אשר ידוע כמסייע בנטרול רעלים בגוף. היא המקור הטוב ביותר לחומצה גמא-לינולאית מקבוצת אומגה 6, מכילה אומגה 3 ועשירה בקשת רחבה של נוגדי חמצון (אנטי-אוקסידנטים)."

"גם צריכה של כמות קטנה מאוד של ספירולינה, כפית אחת ליום, מספיקה כדי לשפר ביצועים בתפקוד היומיומי של הגוף. ספירולינה טרייה מומלצת במיוחד לספורטאים בכל הרמות שרוצים להפיק יותר מהאימון שלהם. ספירולינה מומלצת גם כתוסף תזונתי טיפולי בעייפות כרונית, בעיות קשב וריכוז, עודף משקל ובעיות הקשורות ומושפעות מתזונה לקויה".

לוגו פריניב

עידו יניב, מנכ"ל יצרנית המיצים פריניב: "פריניב שמה לעצמה למטרה להיות חברה בולטת בתחום המיצים הטבעיים, ואנו גאים להיות החברה הראשונה שהפכה טרנד ביתי ומקומי למוצר בייצור המוני שזמין לכל בית. כשראינו כיצד טרנד הבריאות גובר ותופס תאוצה בישראל ובכלל בעולם, חיפשנו את הדרך לייצר מוצר שייתן לצרכנים את האפשרות לשתות בבית ללא צורך בסחיטה עצמית ומבלי לוותר על הטעם, והכי חשוב – נגיש לכל אחד. התחלנו לערוך ראשית מבחני טעימה שהוכיחו מעל לכל ספק שהצרכן הישראלי אוהב את המיצים ואת הטעם שהפתיע את כולם.  כיום, כל מי שרוצה לקנות מיץ ירוק לא צריך להכין בבית או לגשת לדוכן מיצים מקומי כדי ליהנות מהחוויה הטעימה על בסיס יומיומי".

צרו קשר

מאמרים נוספים

צרו קשר

הפופולרים ביותר

תגיות
הסרת אזכורים שליליים הסרת מידע אישי רגיש הסרת תוכן פוגעני בגוגל הסרת תוצאות שליליות הסרת תוצאות שליליות בגוגל הסרת תמונות חושפניות השבחת מוניטין לעסקים ופרטיים השתלטות על עמוד ראשון בגוגל טיפול במוניטין שנפגע יחסי ציבור כיצד להסיר תוצאות שליליות מגוגל להדחיק איזכורים שליליים להוריד לשון הרע להסיר תגובות להסיר תחקירים מגוגל לטפל בכל בעיות הקשורות למיתוג למחוק אינפורמציה שלילית למחוק כתבות שליליות מאבק בקמפיין מוניטין שלילי מחיקה news1 מחיקה מגוגל מחיקה ממאקו מחיקה מנענע10 מחיקה מרשתות חברתיות מחיקה של כל סוג מידע מהאינטרנט מחיקה של כתבה mako מחיקה של קללות וביטויים גזעניים מחיקת חדשות שליליות מחיקת חדשות שליליות מאתרים מחיקת חדשות שליליות מהאינטרנט מחיקת חדשות שליליות ממנוע חיפוש מחיקת טוקבקים רעים מחיקת כתבה globes מחיקת כתבה maariv מחיקת כתבה nrg מחיקת כתבה posta מחיקת כתבה themarker מחיקת כתבה ynet ניהול מוניטין ניהול מוניטין בגוגל ניהול מוניטין לבעלי עבר פלילי ניהול מוניטין לבעלי תיקים פליליים ניהול קמפיין מוניטין חיובי נמחק מידע שלילי ננקה גוגל מתביעות

האם אתה רוצה לשפר את העסק שלך?

צור איתנו קשר ואנחנו נדאג לשאר

צרו קשר

קבלו הצעה

זקוקים למשרד יחסי ציבור? צריכים חברות פרסום? מחפשים סוכנות לפרסום בדיגיטל? מעוניינים לבנות אתר חדש/לעשות קידום בגוגל או שאתה ממש עסק שלכם – קבלו את כל השירותים הללו בקליק אחד!

משרד רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור מפעיל שירותים 360 מעלות כדי לענות על כך צורך וכל דרישה שלכם.

אנו מתחייבים לשירות מעולה, תוצאות, ומקצוענות. מוזמנים לנסות אותנו ולגלות חברה הגונה וישרה שהמטרה שלה היא בראש ובראשונה לתת שירות ולעזור לכם ורק אח”כ להתפרנס ולקבל שכר הוגן.

אנו עובדים עם הטובים ביותר ומכירים את כל התעשייה ולכן

אצלנו תקבלו את יחסי הציבור הטובים ביותר בהתאמה לדרישות שלכם וליכולות שלכם. אין דבר שאנו לא יכולים לתת לכם ואין אצלנו התפשרות על תוצאות.

אנו נחבר אתכם, על בסיס הניסיון שלנו, ההיכרות והיכולות עם משרדי הפרסום הטובים ביותר, חברות הקידום הטובות ביותר והספקים הנבחרים הקיימים שוק.

השאירו פרטים באתר ונדאג לחזור אליכם בזמן הקצר ביותר עם הצעה מפתיעה!

אנו מתמחים ביחסי ציבור, שירותי פרסום, שיווק, קידום אתרים, בניית אתרים ובמתן שירות בהתאמה אישית.

אצלנו תקבלו שירות ומקצוענות ברמות הגבוהות ביותר!!!

דילוג לתוכן