יחסי ציבור לפי תוצאות

מיתוג אישי יחסי ציבור

נשמח לשיתוף הפוסט

בעל עסק יקר, מנהל חברה, מנכ"ל של אטרקציה תיירותית, בעלים של מתחם צימרים/בתי מלון, בעלים של מותג או מוצרי צריכה בתחום הקמעונאות – הגיע הזמן שגם אתם תקבלו יותר ותשלמו הרבה פחות!!!

הגיע הזמן שגם אתם תיהנו מ-מהפיכה בכל הנוגע ליחסי ציבור, פרסום או שיווק!

שימו לב – אנו מציעים לכם מסלול מיוחד לבחירה ומדובר בהצעה מהפכנית!

אין לכם מה להפסיד רק להרוויח!!!

אני אעשה לכם יחסי ציבור – אתם תשלמו רק על תוצאות!!!!!

בלי התחייבויות, בלי חוזים אורכי טווח, ובלי ריטיינר קבוע.

אם עד היום שילמתם במשך שנים ריטיינר קבוע למשרד יחסי ציבור שהיה בעצם כמו משכנתא, כמו נטל או סוג של חוסר ברירה – היום אתם יכולים לשכור את השירותים שלנו ולקבל את כל השירותים שהייתם רגילים לקבל ועוד הרבה יותר – מבלי שתצטרכו לשלם מראש בכל חודש – תשלומים יקרים!

אם לא עבדתם עדיין עם משרד יחסי ציבור ואתם חוששים להיכנס להתחייבויות ארוכות, לחוזה שנתי או להסכמים כובלים – אנו מזמינים אתכם לנסות את השיטה שלנו ולהרוויח!

אנו נבנה לכם תוכנית יחסיי ציבור מלאה!

אנו נגיע לפגישות אצלכם או נקדיש לכם את כל הזמן כדי ללמוד את העסק ואת הצרכים שלו.

אנו נאתר את קהלי היעד ואת ההזדמנויות השיווקיות!

אנו נכין הודעות לתקשורת, נכין תיקי עיתונות, צילומים וגם נהיה בקשר עם כל התקשורת.

אנו נציע קמפיינים לבחירה, מהלכים פורצי דרך, רעיונות שרק אנחנו יכולים לחשוב עליהם ולהציע לכם..

והכל …. בלי שתצטרכו לשלם שקל מראש!

ומה אתם – הלקוחות תתבקשו לעשות?

לשתף פעולה כדי לעזור לנו להוציא מאיתנו את המקסימום.

וכמה זה עולה?

על פי השיטה שלנו –  תשלמו (מכל הלב וברצון רב!!!) רק על התוצאות, על הכתבות, על הראיונות ועל כל מה שיביא לכם חשיפה איכותית ויעמוד במטרות שיגובשו.

היכן המוקש?

אין כאן שום מוקשים!!! יש כאן רק הזדמנות להרוויח  win win. אתם תכירו  משרד יחסי ציבור בניהולו של רונן הלל המעוניין להגדיל את הפעילות ולהוכיח כי אפשר אחרת מהסיבה שאנחנו חרוצים, רעבים ומבינים עניין.

ואתם – הלקוחות החדשים – רק תרוויחו חשיפה איכותית ותשלמו באופן הוגן אך ורק על התוצאות.

איך מתקדמים?

כפי שאתם מבינים אנחנו מגייסים ממש ברגע זה קבוצה נבחרת של לקוחות וזה הזמן שלכם להתקשר ממש עכשיו לרונן הלל 0522508109 ולפתוח את השיחה במילים…. קראתי באתר שלך על השיטה שלך המבוססת על מהפיכה ביחסי ציבור ותשלום לפי תוצאות… מכאן אנחנו יכולים להתקדם!

למי מתאים השירות

לבעלי עסקים/חברות מכל התחומים

ליבואנים/יצואנים

לבעלי מקצועות חופשיים

לאמנים, זמרים, יועצים, אדריכלים, מעצבים ועוד.

התוכנית שלנו מתאימה ליזמים ולרשתות, לבעלים של מותגים מכל התחומים ובעצם לכולם.

גם ארגונים גדולים, רשויות, מועצות, תאגידים, חברות בע"מ, עוסקים מורשים ואפילו בעלי עסקים קטנים יכולים ליהנות מהשירות שלנו.

מה עושים עכשיו? מתקשרים אלינו ופותחים את השיחה במילים… הייתי באתר שלך, קראתי על השירות החדש של מהפיכה ביחסי ציבור ותשלום לפי תוצאות ואני רוצה להצטרף!

תודה רבה ובהצלחה לכולנו, רונן הלל 0522508109

צרו קשר

מאמרים נוספים

מיתוג אישי יחסי ציבור
יחסי ציבור

יחסי ציבור לפי תוצאות

בעל עסק יקר, מנהל חברה, מנכ"ל של אטרקציה תיירותית, בעלים של מתחם צימרים/בתי מלון, בעלים של מותג או מוצרי צריכה בתחום הקמעונאות – הגיע הזמן

להמשך קריאה »

צרו קשר

הפופולרים ביותר

תגיות
הסרת אזכורים שליליים הסרת מידע אישי רגיש הסרת תוכן פוגעני בגוגל הסרת תוצאות שליליות הסרת תוצאות שליליות בגוגל הסרת תמונות חושפניות השבחת מוניטין לעסקים ופרטיים השתלטות על עמוד ראשון בגוגל טיפול במוניטין שנפגע יחסי ציבור כיצד להסיר תוצאות שליליות מגוגל להדחיק איזכורים שליליים להוריד לשון הרע להסיר תגובות להסיר תחקירים מגוגל לטפל בכל בעיות הקשורות למיתוג למחוק אינפורמציה שלילית למחוק כתבות שליליות מאבק בקמפיין מוניטין שלילי מחיקה news1 מחיקה מגוגל מחיקה ממאקו מחיקה מנענע10 מחיקה מרשתות חברתיות מחיקה של כל סוג מידע מהאינטרנט מחיקה של כתבה mako מחיקה של קללות וביטויים גזעניים מחיקת חדשות שליליות מחיקת חדשות שליליות מאתרים מחיקת חדשות שליליות מהאינטרנט מחיקת חדשות שליליות ממנוע חיפוש מחיקת טוקבקים רעים מחיקת כתבה globes מחיקת כתבה maariv מחיקת כתבה nrg מחיקת כתבה posta מחיקת כתבה themarker מחיקת כתבה ynet ניהול מוניטין ניהול מוניטין בגוגל ניהול מוניטין לבעלי עבר פלילי ניהול מוניטין לבעלי תיקים פליליים ניהול קמפיין מוניטין חיובי נמחק מידע שלילי ננקה גוגל מתביעות

האם אתה רוצה לשפר את העסק שלך?

צור איתנו קשר ואנחנו נדאג לשאר

צרו קשר

קבלו הצעה

זקוקים למשרד יחסי ציבור? צריכים חברות פרסום? מחפשים סוכנות לפרסום בדיגיטל? מעוניינים לבנות אתר חדש/לעשות קידום בגוגל או שאתה ממש עסק שלכם – קבלו את כל השירותים הללו בקליק אחד!

משרד רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור מפעיל שירותים 360 מעלות כדי לענות על כך צורך וכל דרישה שלכם.

אנו מתחייבים לשירות מעולה, תוצאות, ומקצוענות. מוזמנים לנסות אותנו ולגלות חברה הגונה וישרה שהמטרה שלה היא בראש ובראשונה לתת שירות ולעזור לכם ורק אח”כ להתפרנס ולקבל שכר הוגן.

אנו עובדים עם הטובים ביותר ומכירים את כל התעשייה ולכן

אצלנו תקבלו את יחסי הציבור הטובים ביותר בהתאמה לדרישות שלכם וליכולות שלכם. אין דבר שאנו לא יכולים לתת לכם ואין אצלנו התפשרות על תוצאות.

אנו נחבר אתכם, על בסיס הניסיון שלנו, ההיכרות והיכולות עם משרדי הפרסום הטובים ביותר, חברות הקידום הטובות ביותר והספקים הנבחרים הקיימים שוק.

השאירו פרטים באתר ונדאג לחזור אליכם בזמן הקצר ביותר עם הצעה מפתיעה!

אנו מתמחים ביחסי ציבור, שירותי פרסום, שיווק, קידום אתרים, בניית אתרים ובמתן שירות בהתאמה אישית.

אצלנו תקבלו שירות ומקצוענות ברמות הגבוהות ביותר!!!

דילוג לתוכן